2012年4月2日星期一

♥Shanghai 2012 / 2. nap: Úszó étterem =)...

-Hogy hova?? - akadtam ki. - Mi fog úszni,és hol?? O.O
-Az étterem. - tette a homlokára a kezét Han. - Nao nyugi nem fog elsüllyedni. ^_^"
-De...de...de,ha mégis?? - kérdeztem ijedten.
-Hát... Csak akkor süllyed el,ha annyit eszel,mint általában...XD.
-Idióta...>_<"
-Na gyerünk öltözz föl normálisan,mert fél óra múlva indulunk.

...
Annyira utálom az úszó dolgokat!>_< Erre pont egy NYÍLT VÍZEN (tulajdonképpen folyón ^_^") ÚSZÓ étterembe kell menni?? Mégis miért??="O Finoman szólva nagyon be voltam sz~rva...="S De csak addig,amíg elém nem rakták az ételt...^_^" Kiskorom óta víziszonyom van...Egyszer majdnem megfulladtam a Balatonabn,és azóta... ="( De azért a Huangpu más egy kicsit,mint a balaton,merthát ez eleve egy folyó!="P
De amúgy ez az étterem annyira fantasztikusan nézett ki!*_* De a kajája még jobb volt!^_^" Isteni finom volt!
Hát ma csak ennyi történt...kb. délután 3-ig aludtam,és...^_^" (eléggé kifárasztott az út ="P KE~)...aztán meg reggeliztem,meg tévéztem,meg elmentem bevásárolni,és aztán ledőltem pihenni,és ezután rögtön mentünk az étterembe aminek a változatosság kedvéért az volt a neve,hogy "Shanghai River"...=_='
De jól éreztem magam amúgy,nagyon!=3♥
Most megyek aludni,szóval jó éjszakát!^_^♥


Nao♥

A "csodálatos" vízen úszó étterem...=_=' KE~

Hua éppen zöldségesgombócot evett!Nyammi!*_*♥

És...és...és...LAMPION!*_*
Egy óráig rágtam Han fülét,hogy kérje el nekem.
Azt mondta,hogy nem fogják,de végül mégis!*_*
Az enyém ez a szépséges lampion!=3♥
Nao mindig GYŐZ!="D
KE~

没有评论:

发表评论