2012年4月3日星期二

♥Shanghai 2012 / 3. nap: Lychee =)...

Tegnap küldtem Lycheenek egy email,hogy nincs-e kedve akkor találkozni velem ma,és azt válaszolta,hogy...
"MOST SZÓRAKOZOL!EZT VÁRTAM MÁR NAPOK ÓTA!XD KÍVÁNCSI VOLTAM MIKOR ÍRSZ MÁR!^^"

Szóval,ma találkoztunk a Pudong-negyedben,a virágos körforgalomnál!^^ Én előbb értem oda,és egyfolytában csak azt lestem,hogy ő mikor jön már!>_< 1-re beszéltük meg a találkát,de ő késett...10 percet!>_<" Annyira utálok várni,főleg,ha ennyire be vagyok sózva!="P De nem baj,hogy várnom kellett!=3 Lychee annyira kedves volt rögtön,már az első pillanatban!^_^ Vagy 1000-szer bocsánatot kért,hogy késett...^_^" Nem győztem nyugtatgatni!="P Amint megláttuk egymást,én rögtön felálltam a padról,és elkezdtem rohanni felé,miközben szintúgy hozzám,és egyfolytában integettünk a másiknak!="D Az emberek tuti,hogy hülyének néztek minket,de hát kit izgatott!="P Lychee azonnal a nyakamba ugrott,és ölelgetett!^_^"
Egy kicsit furcsa volt,mert eddig csak a neten beszélgettünk,és nem gondoltam volna,hogy a kapcsolat közöttünk,pillanatokon belül ilyen "közeli" lesz!="D De Lychee annyira közvetlen,és vidám,hogy ettől én sem leszek olyan gátlásos!=) KE~

Sétáltunk a Hangpu folyónál,meg voltunk a Jade Buddha Templomnál,és a Jin Mao Toronynál,a Yuyan Kertben és még rengeteg helyen!*_* Annyira jó volt!Szinte már el is felejtettem,hogy Shanghai mennyire csodálatos!>_<" De ciki vagyok!=") De Lychee a legjobb idegenvezető a világon!=D Annyira érdekesen tud beszélni mindenről,nem ilyen tipikus béna turistavezető módon!^_^ Nagyon élveztem a mai városnézést!=3
Annyira jól elvoltunk,hogy megkértem anyumékat,hogy Lychee had aludjon nálunk,és legnagyobb meglepetésemre beleegyeztek!O_O Annyira örültünk neki,szinte már sikítoztunk!>_<
Itt most 01:30 van éppen,de mi még mindig fenn vagyunk!*_* Ő éppen az anyukájával beszél,én meg megírom a napi adagomat!="P KE~
Remélem nektek is ilyen csodás napotok volt!=3
Jó éjszakát szép világ! "Siwont idézve ^_^♥"

♥Nao

Én és Lychee~♥
Peace~♥=D

Oo~ ♥

没有评论:

发表评论