2012年4月1日星期日

♥Shanghai 2012 / 1. nap: Indulás =)...

Boldog Bolondok Napját mindenkinek!^_^" Én most nagyon bolondnak érzem magam! Kb. 4 órát aludtam, és éjfélkor felébredtem! Nem tudtam aludni! Annyira izgatott voltam! Na jó ez hülyeség, még mindig az vagyok! >_<" KE~
Minden évben ez van...anyu és apu sohasem tudtak lenyugtatni ilyenkor,szóval Wannal mindig rendeltünk pizzát,és megnéztünk egy filmet,mialatt ők aludtak.=") Felváltva választottunk évente...ha ő volt a soros,akkor horrort,ha én akkor pedig kalandfilmet vagy vígjátékot néztünk!="D Annyira jó volt...de most nem ez történt...
Nem akartam filmet nézni,szóval úgy döntöttem inkább,hogy netezek egy kicsit.=) Felmentem Wan régi Face Bookjára...nem tudom,ez mennyire helyes,de ez már legalább az 124.837.-ik alkalom volt...^_^"
Ilyenkor úgy érzem,hogy még mindig mellettem van,és vigyáz rám...=")♥ De tudom,hogy ő fentről vigyáz rám...
...Ő az én "pizza-zabáló őrangyal"-om!♥="D KE~
Ezután gondoltam írok egy gyors helyzetjelentést!=3
Most az egész lakásban csak pár lampion ég! Annyira hangulatos!*_* Az ajtóm nyitva van,és szépen beszűrődnek a fények éppen.=) Ez nálunk családi szokás már,inkább lampionokat gyújtunk,jobban szeretjük,mint a lámpákat!^_^"
A nővéreméknél is esténként mindig meggyújtanak párat a kertben és a lakásban is!=) Mindig megengedik,hogy én válasszam meg melyiket!=) Huanak van egy különleges lila lampionja,amit cseresznye-fa virágok díszítenek,és annyira gyönyörű!♥*_* És mikor meggyújtjuk,hát engem az annyira megnyugtat!=3♥ Ahogy a tűz szépen kivilágítja a mintákat,jeleket a falra,hát az valami eszméletlenül szép!="D♥
Régen Wannal volt,hogy az éjszaka közepén felkeltettük egymást,csak azért,hogy lemenjünk a nappaliba hülyéskedni! Nem számított,hogy másnap suli,vagy bármi más lesz!^_^" Mi csak bámulni akartuk a jeleket,miközben jókat nevetünk!=")♥ KE~
...Mindenről Wan jut az eszembe!=")♥
KE~ Azt hiszem ideje elmennem lezuhanyozni,meg készülődni,anyum az előbb szólt be a szobámba!^_-"
Ez a "helyzet-jelentés" kicsit hosszabb lett,mint gondoltam,de nem baj ="P...
Phúú,2-kor indulunk majd a reptérre,addig összekészülődök!=3 készülődni,anyum az előbb szólt be a
Majd ma még írok!^_-♥

Nao♥

5 条评论:

  1. De jó neked Nao!><"DDD♥ Érezd jól magad!^~333♥ Kekeke~

    回复删除
  2. Wháá.TT_____TT
    Nao, had legyek a testvéred léééécci, léccci lécciiiiiii.~~~~~~! XDXD >________< ^^""" <3

    回复删除
  3. KE~ =3♥
    Oké,benne vagyok Miko!=D♥ XD

    回复删除
  4. Ehehehehehe.~~ *___* ^__^ =DDD XD <3<3<3

    回复删除